قیمت قفل دیجیتال و خرید قفل دیجیتال
قیمت قفل دیجیتال و خرید قفل دیجیتال

امنیت قفل‌های دیجیتال، به دلیل طراحی دقیق و هوشمندانه، دارای تضمین صددرصدی است. اما آنچه مردم ایران را از این کالای امن دور کرده، تحریم‌های بین‌المللی و نوسانات ارزی شدید است که قیمت قفل دیجیتال نیز مانند بسیاری از کالاهای وارداتی افزایش یافته است و ازطرفی به دلیل کاهش قدرت خرید، مردم به دنبال مدل‌های ارزان‌تر هستند؛ مدل‌های ارزانی که غیراستاندارد بوده و دچار مشکلات امنیتی، دوام پایین و خرابی‌های مکرر هستند.

امنیت فوق‌العاده بالا (ضد سرقت بودن)، راحتی در رفت‌وآمد (به دلیل باز و بسته شدن آن‌ها بدون نیاز به کلید) و زیبایی چشمگیر، دلیل اصلی تقاضای بی‌شمار قفل دیجیتال در ایران است. همین افزایش تقاضا، باعث شده سودجویان و دلال‌ها، فرصت را غنیمت شمرده و محصولات با کیفیت پایین ولی با قیمت بالا را با برندهای چینی نامعتبر وارد بازار کنند.

«گروه آمن»، با درک شرایط ناشی از نوسانات ارزی و حضور دلال‌ها و محصولات بی‌کیفیت در بازار، برای افزایش رضایتمندی هم‌وطنان عزیز، اقدام به دریافت نمایندگی انحصاری و مستقیم قفل دیجیتال از شرکت هیوندای تلکام کره‌جنوبی نمود. «گروه آمن»، توانست با تضمین کمترین قیمت، بالاترین کیفیت و ضمانت اصالت کالا، بهترین و متنوع‌ترین قفل‌های دیجیتال را همراه با بهترین خدمات پس از فروش در بازار ساختمان ایران در اختیار مردم قرار دهد؛ گواه این موضوع، اجرای پروژه‌های قفل دیجیتال توسط این شرکت در ساختمان‌های سازندگان معتبر، رضایت کارفرمایان و رضایت ساکنان محترم است.

بنابراین اگر در مورد قیمت و خرید قفل دیجیتال تردید دارید و نمی‌دانید این دسته از قفل‌ها و دستگیره‌ها گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شوند یا خیر؛ تا آخر این نوشته با ما همراه باشید. در این نوشتار، عوامل مؤثر بر قیمت قفل‌های دیجیتال در سال جدید را بررسی خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با قفل دیجیتال و آگاهی دقیق از قیمت‌ها ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت قفل‌ های دیجیتال در سال 1400

در بازار ایران، انواع مختلفی از قفل‌های هوشمند ضد سرقت در طرح‌ها و اندازه‌های گوناگون به چشم می‌خورد که با ویژگی‌های خاص، شما را به چالش بزرگی در انتخاب جنس بهتر و باکیفیت‌تر جلب می‌کند. اکثر این قفل‌ها جزء کالاهای وارداتی محسوب می‌شوند؛ پس مدام به دلیل تغییر نرخ ارز، قیمت واردات و قیمت فروش آن‌ها در حال نوسان است.

هرچقدر امکانات و تکنولوژی ساخت قفل بیشتر و پیشرفته‌تر باشد به‌تبع قیمت آن نیز افزایش خواهد داشت. هرچند که برخی از قفل‌های هوشمند، تنها به دلیل شهرت برند یا قیمت‌گذاری کاذب دلالان، گران هستند، درحالی‌که کیفیت یا امکانات بسیار کمی دارند.

عوامل بسیاری سبب افزایش کیفیت و کارایی قفل‌های دیجیتال و افزایش قیمت آن می‌شوند، از جمله:

  • تعداد و نوع روش‌های ورود (Access Control) در قفل‌های هوشمند (رمزی، کارتی، اثر انگشتی و…)
  • کشور سازنده قفل و اعتبار برند آن
  • جنس بدنه قفل‌های الکترونیکی
  • نوع، جنس و تعداد زبانه‌ها
  • دارابودن قابلیت ضد هک، ضد نفوذ و ضد آب
  • مجهز بودن قفل دیجیتالی به سیستم ضد شوک فیزیکی و الکترونیکی
  • مجهز بودن قفل دیجیتال به سیستم ضد سرقت
  • وجود سیستم هشدار صوتی در صورت بازبودن درب
  • مجهز بودن به قفل شدن تمام اتوماتیک درب (مکانیزم الکترونیکی)
  • مقاومت در برابر آسیب‌های احتمالی
  • مجهز بودن به شب‌بند و قفل حریم خصوصی
  • مجهز به باتری پشتیبان
  • امکان برق‌رسانی اضطراری
  • وجود کلید مکانیکی برای مواقع اضطراری
  • وجود سیستم اعلان حریق
  • وجود سیستم قفل کودک و حیوانات
  • دارابودن کنترل از راه دور (Remote Control)
  • امکان اتصال به سیستم هوشمندسازی ساختمان (قفل هوشمند)
  • امکان گزارش‌گیری از ترددها
  • طراحی و ظاهر قفل دیجیتال و نوع دستگیره
  • گارانتی و خدمات پس از فروش قفل دیجیتال
  • و نرخ دلار

هوشمندی، مؤثر بر قیمت قفل‌های دیجیتال

یکی از عوامل افزایش قیمت قفل‌های دیجیتال، امکان اتصال آن‌ها به سیستم هوشمندسازی ساختمان (BMS) است؛ بنابراین لازم است که بین قفل دیجیتال و قفل هوشمند که اکثراً به‌جای هم به کار می‌روند، تفاوت قائل شویم. در حقیقت، قفل‌های دیجیتال معروف‌ترین قفل‌های موجود در صنعت ساختمان‌سازی مدرن هستند که به‌جای نیروی مکانیکیِ قفل‌های سنتی با نیروی الکتریسیته کار می‌کنند؛ اما دستگاه‌های هوشمند مثل قفل‌های هوشمند، تجهیزاتی هستند که علاوه بر اتصال و تعامل با دستگاه‌های دیگر، امکان فعالیت مستقل (Standalone) را نیز دارند.

بنابراین قفل‌های هوشمند، نوعی قفل دیجیتال هستند که قابلیت‌های بیشتری دارند و امکان ارتباط با دستگاه‌های دیگر مثل گوشی موبایل، دوربین مداربسته و… را دارند؛ مثلاً به‌محض باز شدن قفل هوشمند درب منزل، دوربین مداربسته از ورودی منزل عکسی گرفته و به ایمیل یا واتس‌اپ ارسال می‌کند. در این قفل‌های هوشمند، ضمانت امنیت و هک نشدن سیستم قفل، برعهدۀ سیستم هوشمندسازی خانه است و چنانچه سیستم هوشمندسازی خانه هک شود، قفل هوشمند نیز هک می‌شود؛ بنابراین باید از سیستم‌های خانۀ هوشمند معتبر و با امنیت بالا استفاده کرد.

شرکت هیوندای، برای کاهش ریسک‌های امنیتی و کاهش هزینۀ افرادی که قصد بهره‌گیری از سایر امکانات قفل دیجیتال (به‌جز اتصال به سیستم هوشمندسازی خانه) را دارند، مدل‌های ارزان‌تری را عرضه نموده است که قابلیت اتصال به دستگاه‌های دیگر را ندارند؛ در ادامه تصویر تعدادی از آن‌ها را مشاهده می‌کنیم:

همان گونه که گفته شد، عوامل بسیار زیادی در میزان قیمت قفل دیجیتال در سال 1400 دخیل هستند. فراموش نکنید که سرمایه‌گذاری بر روی امنیت با خرید یک قفل دیجیتال نسبت به قبول ریسک امنیتی ناشی از به‌کارگیری قفل‌های سنتی و سرقت از اموال شما، بسیار توجیه‌پذیرتر است. توصیه می‌شود برای خرید آسان و مطمئن پیش از خرید، از مشاوره‌ها و محصولات قفل دیجیتال «گروه آمن» استفاده کنید. کارشناسان شرکت، اطلاعات دقیقی از میزان قیمت‌ها و تغییر مداوم آن‌ها، در اختیار شما خواهد گذاشت.

کاربردهای خاص قفل دیجیتال

ازآنجایی‌که امنیت، معیار بسیار مهمی برای همه افراد به‌حساب می‌آید، پس انتخاب قفل دیجیتال و ضد سرقت بدون شک، اطمینان خاطر کافی را به همراه دارد. خرید قفل هوشمند به معنای ارتقاء امنیت و آسایش سطح منزل به سطحی بالاتر و دسترسی به امکانات بیشتر است. راحتی بیش‌تر و امنیت بالاتر شعار برندهای معتبر این کالاست.

 بسته به کاربرد و سایز و طرح، کیفیت و کارایی قفل‌ها متغیر است و در پی این تغییرات، میزان قیمت آنها نیز متغیر خواهد بود. طرف‌داران همیشگی این قفل‌ها در هر رده قیمتی افرادی نظیر لیست زیر هستند:

  • سازندگان ساختمان که می‌خواهند با قیمت بالاتری خانۀ خود را بفروشند.
  • افرادی که مدام از دغدغه عوض‌کردن و گم‌کردن کلید ناراضی هستند.
  • آپارتمان‌های مسکونی لوکس
  • صاحبان خانه‌های استیجاری
  • خانه‌های هوشمند
  • مجتمع‌های بزرگ
  • ادارات و مراکز تجاری
  • صاحبان باغ و ویلاهای لوکس
  • هتل‌دارها
  • صاحبان مکان‌های اقامتی
  • باشگاه‌ها و استخرها

در ایران اگر به دنبال قفل مطمئن هستید که تمامی استانداردهای لازم را داشته باشد و برای انواع کاربری‌های فوق، مناسب باشد؛ بهتر است با برندهای معتبری همچون قفل دیجیتال هیوندای آشنا شوید. تنها نمایندگی انحصاری قفل هوشمند هیوندای در ایران، «گروه آمن»، با تجربۀ 15 ساله در زمینۀ تجهیزات حفاظتی و نظارتی، است که کلیۀ خدمات حمل‌ونقل، نصب و پشتیبانی را توسط متخصصان فنی حرفه‌ای و مجرّب ارائه می‌کنند.

توجه داشته باشید اگر به دنبال محصولی با کیفیت و پیشرفته هستید، نیاز است هزینه بیشتری در مورد این کالا، پرداخت کنید؛ بنابراین پیش از خرید حتماً از قیمت نهایی قفل دیجیتال درب ضد سرقت در سال 1400 مطلع شوید؛ کافی است فرم مشاورۀ رایگان ذیل را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و تمامی راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار دهند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

نیاز به مشاوره دارید؟ برای مشاوره رایگان در کنار شما هستیم

دلیل استقبال خانواده‌ها از قفل دیجیتال

امنیت، زیبایی و کیفیت بالا، سه فاکتور مهم برای خریداران این قفل‌ها محسوب می‌شود. اغلب اوقات اعضای خانواده از پشت در ماندن شاکی و کلافه هستند؛ استفاده از قفل دیجیتال سبب شده با اثر انگشت یا رمز به‌سادگی هرگاه که بخواهیم وارد منزل شویم.

اگر صاحب فرزند کوچک در منزل هستیم یا اگر قرار است برای مدتی منزل را ترک کنیم و از بابت سرقت مضطرب هستیم، با وجود قفل دیجیتال هوشمند، نگران قفل‌کردن درب نخواهیم بود؛ چراکه امکان کنترل از راه دور این قفل‌ها از طریق سیستم هوشمند خانه یا گوشی موبایل به شما کمک بسیاری می‌کند.

در صورت استفاده از قفل دیجیتال هوشمند، ما به‌راحتی می‌توانیم از زمان تردد عزیزانمان مطلع باشیم چراکه زمان باز و بسته شدن درب در آن‌ها ذخیره خواهد شد.

راهنمای پیش از خرید قفل‌ های دیجیتال در سال جدید

پیش از خرید قفل‌های دیجیتالی، دقت داشته باشید که با مشخصات فنی، خدمات و پشتیبانی قفل دیجیتالی خریداری شده، آشنایی کامل داشته باشید. باتوجه‌به انواع مختلف این قفل‌ها، نیاز اصلی خودتان را از خرید قفل دیجیتال از قبل مشخص کنید تا با قیمت مناسب به هدف خود برسید.

به مقاوم بودن قفل در برابر صدمات فیزیکی و شرایط آب‌وهوایی محل موردنظر حتماً دقت نظر داشته باشید. امروزه قفل‌های دیجیتال روش‌های مختلفی برای بازکردن درب دارند. از جمله این روش‌ها می‌توان به اثر انگشت، تگ (کارت)، رمز عددی، رمز الگویی، کنترل از راه دور و تلفن همراه اشاره کرد.

چند سالی است استفاده از قفل دیجیتال و هوشمند در ایران باب شده است و متأسفانه افرا سودجو با ساخت و واردات قفل‌های بی‌کیفیت قیمت آن‌ها را تغییر می‌دهند. به هنگام خرید باید از اصل بودن قفل و برند کشور موردنظر اطمینان حاصل فرمایید.

توجه داشته که جزئیات و لوازم جانبی قفل دیجیتال بسیار مهم است. به هنگام خرید از مراکز فروش معتبر به عواملی چون باتری، وجود پوشش محافظتی برای حافظت از قفل دیجیتال، سیستم قفل خودکار و سیستم اعلان هشدار برای مواقع اضطراری باید دقت کافی را داشته باشید.

سخن پایانی

هدف طراحی قفل‌های دیجیتال جایگزین‌کردن آن‌ها با قفل‌های قدیمی و معمولی بوده است تا بسیاری از مشکلات قفل‌های سنتی حل شود. با پیشرفت تکنولوژی، آمار بازارهای جهانی در صنعت ساختمان، نشان‌دهندۀ رشد فزایندۀ تقاضای قفل‌های دیجیتال و به‌دنبال آن، رقابت بر سر تولید و عرضۀ این محصول است. بسیاری از کشورها نظیر کره جنوبی، ژاپن و ایتالیا با برندهای معتبر، اقدام به ساخت قفل‌های دیجیتال با امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته نموده‌اند که کلیه استانداردهای قفل دیجیتال ضد سرقت را دارا هستند. مزیت مهم این قفل‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها است؛ از جمله غیر قابل هک بودن یا سناریوهای خاص برای شرایط اضطراری که همواره مشتریان دقیق و محافظه‌کار را به‌سوی خود جلب می‌کنند.

در این مطلب با عوامل مؤثر بر تعیین قیمت قفل‌های دیجیتال در سال 1400 به‌خوبی آشنا شدید. همچنین اطلاعاتی در خصوص قابلیت‌ها و کاربردهای آن در مکان‌های مختلف عرضه شد. به‌خوبی دریافتیم که جایگزین‌کردن قفل دیجیتال با قفل معمولی انتخاب هوشمندی است که امنیت را در برابر انواع سرقت کاملاً حفظ می‌کند. این محصول یک کالای وارداتی است پس باید از اعتبار شرکت و خدمات پس از فروش آن حتماً آگاهی لازم را به دست آوریم تا خریدی آسان همراه با قیمت مطلوب را داشته باشیم.

نصب این قفل‌ها بسیار آسان بوده و کارکرد آن‌ها برای افراد، به‌هیچ‌وجه سخت و پیچیده نیست. پیشنهاد می‌شود پیش از خرید، با مشاورین «گروه آمن» مشورت نمایید تا از قیمت قفل دیجیتال مدنظرتان، مطلع شوید. امیدواریم این مطلب در انتخاب و خرید قفل دیجیتال به شما کمک شایانی کرده باشد.

نویسنده

تیم تحریریه گروه آمن

گروه آمن، برای بهره مندی هموطنان عزیز از آخرین مطالب حوزۀ قفل دیجیتال و هوشمندسازی ساختمان اقدام به انتشار مطالب می نماید، به امید روزی که ایرانیان، زندگی مدرن‌تری را تجربه کنند.

نظرات (10)

  1. علی
    24 خرداد 1400 پاسخ

    باسلام
    میشه راهنمایی کنید آخرین قیمت قفل های دیجیتال را کجا میتونم ببینم؟

  2. شیوایی
    24 خرداد 1400 پاسخ

    قفل های دیجیتال هیوندای که شما میفروشید 100% وارداتی هست یا مونتاژ و … در داخل انجام میشه؟

  3. Gilanian
    24 خرداد 1400 پاسخ

    سلام
    ضمانت قطعات قفلهای دیجیتال چند ساله است و ضمانت شامل چه نوع خرابی میشه؟
    ممنون از مطالب خوبتون

  4. ali.sh67
    24 خرداد 1400 پاسخ

    سلام
    درصورت خرابی قفل دیجیتال هیوندای نمایندگی اصفهان تعمیرش رو انجام میده؟تعمیرات تا چه زمانی شامل گارانتی میشه؟

  5. زهرا
    24 خرداد 1400 پاسخ

    لطفا بفرمایید درصورت خرید قفل دیجیتال هیوندای از شما چقدر طول میکشه تا کارشناس فنی شما بیان نصب کنن؟

  6. طی نیاy
    24 خرداد 1400 پاسخ

    آیا نمایندگی تهران هم دارین؟و یا اینکه فروش اینترنتی هم میشه انجام داد؟

  7. زینب
    24 خرداد 1400 پاسخ

    سلام
    باتوجه به افزایش دزدی های انجام شده به نظرم حتما لازمه که همه خونه ها نصب کنن.من به شدت به فکر خرید این قفل های افتادم.
    ممنون از اینکه اطلاعات مردم رو بالا میبرین.

  8. طهماسبی
    26 خرداد 1400 پاسخ

    سلام
    همانطوری که میدونید یکی از عوامل افزایش قیمت قفل‌های دیجیتال، امکان اتصال آن‌ها به سیستم هوشمندسازی ساختمان (BMS) است.لطفا در این مورد و امکان اتصال قفل های هیوندای به BMS توضیح بیشتری ارائه بدید.
    باسپاس

  9. شهسواری
    26 خرداد 1400 پاسخ

    سلام
    لطفا در مورد تفاوت قفل دیجیتال و قفل هوشمند که اکثراً به‌جای هم به کار می‌روند، توضیح بیشتری ارائه کنید. ممنون از اینکه عنایت دارید.موفق باشید

  10. صالحیان
    26 خرداد 1400 پاسخ

    سلام
    یکی از ویژگی هایی که اشاره کردید قفل های هیوندای داراست وجود سیستم قفل کودک و حیوانات است.این سیستم به چه صورت فعال میشود؟

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان 09192651345

به داشتن شما می‌بالیم

همکاران ما با شما تماس می‌گیرند.
لطفاً اطلاعات زیر را تکمیل کنید.